Cumartesi

   Aşkın rengidir kırmızı dediler bende kırmızı ile yazayım dedim…

  Sabah oluyor, güneşimiz doğuyor. Köşemde uyuyakalmışız ikimizde film izlerken. Senin başın benim omzumda benim ellerim senin omzunda öyle sarmaş dolaş uyuyakalmışız. Beni uyandıran sabah ezanı oluyor ve uyanıyorum. Seni kucağıma alıp yatağımıza yatırıyorum. Bir süre boyunca öyle izliyorum seni. Gözlerin kapalı, kirpiklerin gülüyor adeta. Saçların dağınık, omzuma koyduğun elmacık kemiğinin üzeri kızarmış, derin uykulardasın.

  Ellerini tutuyorum sıcacık. Isıtıyor ellerin, ellerimi. Kansızlıktan her zaman soğuk olan ellerim senin ellerine dokununca ısınıyor. Dudakların kurumuş olsa da kocaman bir mutluluk saçıyor etrafa. Yüzün bembeyaz gelinlik giymiş papatyalar gibi.
“Sen benim Papatyam,
Sen benim helalim.
Sen benim umudum,
Ve sen aşkın nağmeleri.”

  Şimdi sen tatlı rüyalardayken dışarı çıkıyorum ve sana kocaman papatyalar alıyorum, eve gelip onları suya koyuyorum. Sadece papatyalar değil, onlarca çikolatalar ve birde sepet. Her bir çikolataya güzel notlar yazıyorum, şiirlerimin beyitleri; dörtlükleri. Kırmızı kurdeleler ile bağlıyorum o notları çikolatalara. Sepetin hasır sapına iki tane kalpli uçan balon takıyorum. Sepetin kenarlarında ise sen varsın, papatyalar. Ortasında kocaman bir not:
“Sen benim sevdamsın. Seni çok seviyorum Papatya’m.”

  Mutfağa geçiyorum güzel bi menemen yapıyorum. Sende seslerden olsa gerek uyanmışsın. Mutfağın kapısında kendinden geçmiş ve gözü tezgahtaki domateslerden başka bir şey görmeyen Nurullah’ı sessizce izliyorsun. Arkamı dönüyorum buzdolabını açmak için ve orada bana gülümserken yakalıyorum seni. Günaydın deyip köprücük kemiğime bir öpücük konduruyorsun sonra da sarılıyorsun. Benim ellerim her ne kadar domates sulu olsa da sarılıyorum sana çünkü dayanamıyorum.

  Üzerini değiştiriyorsun olacaklardan haberin yok tabi. Kahvaltı bitiyor ve bir anda karşına o çikolata sepeti çıkıyor. Ağzın açık vaziyette ne diyeceğini şaşırıyorsun.

  İşte bu günün sabahı da böyle başladı sevgilim.
Günaydın…
Seni herşeyden çok seviyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder