Cuma

Leziz Kahvaltı Sofrası…

  Henüz evliliğimizin ikinci günü. İlk gün güneşin doğuşunu izlemek için evde değildik haliyle kahvaltıyı da dışarıda ufak bir lokantada yapmıştık. Sonra eve geldiğimizde sen benim kilo almamı istediğin için ufak bir kahvaltı daha hazırlamıştın ama o tam bir kahvaltı sayılmazdı sen yemediğin sürece.

  İşte şimdi bir gecenin sabahında uyanıyorum, bakıyorum ki sen çoktan yataktan çıkmışsın. Seninle aynı yastığa baş koymak olan en büyük hayalimi gerçekleştirmişim, işte bunun mutluluğu ile çıkıyorum yataktan. Elimi yüzümü yıkıyorum ama bir yerlerden çok güzel kokular geliyor. Mutfağa doğru gözlerimi ovalayarak giriyorum ve seni üzerinde papatyalar dolu olan mutfak önlüğü ile görüyorum. Ocakta benim sevdiğimi bildiğin menemenlerden bi tanesini yapıyorsun. Habersizce gidiyorum ve arkandan sarılıyorum, öpüyorum ve kokluyorum. Günaydın bitanem diyorum ve seni izliyorum. Aşığım sana, öyle durup saatlerce izleyebilecek kadar aşığım. Sonra üzerimi değiştiriyorum ve ekmek alma bahanesiyle evden çıkıyorum. Aslında ekmek almaya değil çiçek almaya gidiyorum. Çiçekçiye gidip kocaman bir papatya destesi yaptırıyorum. Tabi ekmekleri de alıyorum ve eve geliyorum.

  Kapıyı yavaşça açıyorum ve kafamı da o papatya destesinin arkasına saklıyorum. Bir anda karşına çıkıyorum ve sana papatyalarını veriyorum. Sarılıyorum ve yüzündeki mutluluğu bir kez daha görüyorum. Sen mutlu olunca ben senden de çok mutlu oluyorum. Bundan 7 yıl önce Kayseri’de ilk kez senin ismini papatyalarla yazmıştım, aklıma o geliyor ve o günden bugüne o küçük papatyaların yerini kocaman papatyaların aldığını görüyorum. Mutlu bir şekilde sofraya oturuyoruz. Hayatımın en güzel sofralarından biri değil hayatımın en güzel sofrasını yaşıyorum seninle. Zorla ağzıma menemen tıkaman, kilo al ponçik ol diye azarlaman hayatımın en güzel kahvaltı sofrasında olduğumu hissettirmesinde ne yapsın?

  Değer verildiğimi hissediyorum, günaydın diyenim var diyorum, hayatıma anlam katan biri var diyorum, çok sevdiğim biri var, canımdan öte bildiğim biri var diyorum. Şükrediyorum, dua ediyorum…

Şeyma'm var diyorum…
İyi ki varsın… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder