Cuma

Dökülüyor Gözyaşları

Dökülüyor gözyaşları damla damla,
Dökülen bir de kırgınlıklar olsa.
Yok onlar kalıyor kalpte hiç geçmiyor,
Sevgili gülmüyor bahar gelmiyor.
Dökülen bir de mısralar var,
Neden güldürmez ağlatır yar.
Üzüntüm ve sevincim onda bitmiş,
Beni sevinç değil üzüntü seçmiş.
Dökülüyor gözyaşları gözlerim acıyor,
Dökülen her damla yüreğimi yakıyor.
İçimde bir alev topu cayır cayır yanıyor,
Kanım damarda durmuyor akıyor.
Sevgili bir kez olsun güldür yüzümü,
Dindir gözyaşımı sustur gözümü.
Mutluluk dedikleri nedir unuttum,
Kalbimde açan gülleri kuruttum.
Sevinç nedir hatırlamaz oldum,
Öyle bir acı ki hüzünle doldum.
Tek sözün kırar, parçalar kalbimi,
Duy içimdeki çığlığı çıkmayan sesimi.
Dökülüyor gözyaşı gözlüğüm ıslanıyor,
Her yerden mutluluk buradan hüzün yollanıyor.
Burası cehennem mi galiba öyle,
Nerede cennet nerede sevgili söyle.
Ben hüznü unutmak istiyorum sende unut,
Gözyaşım akmasın gözlerimi kurut…

Zağanos.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder