Perşembe

Sevgili!
Gel Sevgili!
Bu gece öyle bir gece ki aşkınla yandım,
Gecelerin en güzelinde sadece seni andım.
Bir gece ki uykusuz, bitkin, harap geçirdim, Açtım ellerimi semaya sevgini istedim.
Dualar edip nurlar bekledim bu gece,
Senin aşkın var bende aşk tek hece.
Ver bana aşkını sevgili! Kalbime koyayım,
Nedir en güzel şiirler Hakka’a sorayım.
Bir aşkın var bende aşkına şiirler yazdırır,
Aşkın gelir bu gece aşkı kalbime kazdırır.
Bu gece hasretin çok sevgili mahzunum,
Hasretinden feryad eder gönül solgunum.
Ne de güzelmiş aşk bir sarhoş oldum,
Aşkından şiirler, sözler, mısralar sordum.
Sözler kalmadı söyleyecek şu aşkına,
Aşkım olmuş bir alev dönmüş yangına.
Sevgili ben aşığınım yolunu beklerim,
Duyulmaz oldu feryadım, kesildi seslerim.

  Bir aşkın var bende, bu gece yaz dedi. Oturdum yazdım mısralarımı bende. Kalemim ağladı, kağıdım silmeye çalıştı silemedi. Bende öyle bir aşk oldu ki doldu taştı…

  Bu gün razı oldun mu benden bilmiyorum ama elimden geleni yapıp seni mutlu etmeye çalıştım. Yüzünü biraz olsun güldürmeye çalıştım.

  Özledim seni sevgilim. Özlemim Erciyes’in karlarını eritse, bize bir yol açsa da gelsem yanına. Sana bir kez sarılsam ama sonsuza dek sarılsam… Sarılıp uyusak şu kış günü de birbirimizi ısıtsak. Sana ninniler söylesem bu kötü sesimle. Dizlerimde uyutsam, sabah uyandığında kahvaltını yedirsem. Gün boyu seni izlesem öylece. Uyurken izlesem, gülerken izlesem, severken izlesem seni. Altın saçlarını okşasam, aşk kokunu koklasam. Bana sarılan kollarına tutunsam sevgilim. Tenime dediğin ellerini, yanaklarıma değdiğin dudaklarını öpsem. Aşk şerbeti versen bana kalbinden bir yudum… Sonra seni beyazlar içinde gelinim olarak görsem, bembeyaz duvağını kaldırıp tertemiz alnından öpsem sevgilim. Karşıma çıkan engelleri seninle yıksam, senin sevgine tutunsam sevgilim…

Sevgili!
Gel Sevgili!
Şu karlı dağların ardından güneş doğar,
Hasretim son bulur gündüzünle solar.
Bir papatya daha takarım altın saçlarına,
Kalkar elim semaya, şükrederim Yaradana.
Kalbime dokunur belki o tertemiz ellerin,
Gözlerime bakar belki kahverengi gözlerin. Kırpma gözlerini de doyasıya bakayım,
Gözlerine gazeller, mesneviler yazayım.
Bir de öpeyim kalbinden tertemiz kalbin,
Kalbini gizleme benden güzeldir yüreğin.
Senin bir güzel sözüne muhtacım sevgili,
Söyle neden susar dilin söyle aşk sözleri.
Kaybetmişim kendimi ben sana muhtacım,
Şu gece vakti gündüzdür benim ihtiyacım.
Gündüzler sadece seninle geliyor,
Kalbim sana aşk mısraları söylüyor.
Mısralarım dahi bir güzel söze muhtaç,
Çürüyüp gitmesin aşk denilen ağaç.
Ey Sevgili! Sözlerin olsun hep tatlı,
Söylemesin kalbin gizli, yasaklı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder