Cumartesi

Geceler ve hayaller…

  Yıldızlar güzel gözüküyor buradan. Her yıldıza senin ismini vermekse ayrı güzel. Yıldızları seyrederek seni düşünmek, hayaller kurmak ve o hayalleri de şimdi yazıya dökmek mutluluk oluyor içime. Sen yıldızlarsın, sen gökyüzüsün. Belki gözlerin mavi olmayabilir ama ben senin gözlerinde göklere kazıdığım aşkını görmüşüm yetmez mi?

  Şimdi balkondayız, salıncakta. Yan yana oturduk ve yıldızları seyrederek hayaller kuruyoruz. Ellerin ellerimde, kimi zamansa dudakların dudaklarımda. Başın omzunda, kalbinin atışlarını dahi hissediyorum. Seni istemeye geldiğimiz o anı hayal ediyoruz.
“Senin üzerinde uzun kırmızı bir elbise var huzurum. Saçların kıvır kıvır, yüzün makyajsız ve boynunda benim aldığım kolye.”
“Senin üzerinde de siyah bir takım elbise. Kravatın ince ve saçların her zamanki gibi. Bana papatyalar getirmişsin bir kucak dolusu. Diğer elinde sütlü çikolata var. Benim en sevdiğim halinle karşımdasın sevdiğim.”

  İşte hayallerimiz. Kısa da olsa, ufakta olsa hayallerimiz.
Seninle kurduğumuz hayallerimiz hep devam etsin istiyorum.
Seni herşeyden çok seviyorum sevdiğim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder