Pazartesi

Çok Özlüyorum…

  Meğer herşey seninle güzelmiş diyorum her konuştuğumuzda, her kelimende, her gülen yüzünde. Seninle konuşmak huzur veriyor bana, yokluğunsa üzerime kara bulutların çökmesine sebep oluyor, gözyaşlarına, üzüntülere sebep oluyor.

  Düşünmeden, seni merak etmeden, yokluğuna üzülmeden bir dakikam geçmiyor. Sabah oluyor uyanıyorum, açıyorum gözlerimi. Bir haber bekliyorum senden, bir umutla açıyorum telefonumu ama haber alamıyorum. Merak ediyorum, hasret kalıyorum senden gelecek tek bir habere. Yüzünün gülüp gülmediğini merak ediyorum, nerede olduğunu, kiminle olduğunu merak ediyorum. Bu bendeki elem aşk mıdır diyerek bir şiir yazmıştım, o aklıma geliyor…
“Bu bendeki elem aşk mıdır?
Yanar gönlüm yangın mıdır?
Amansızca sevmek varken,
Şu ayrılık dedikleri reva mıdır?”

  Şiirler tutturuyorum, Kur'an-ı Kerim’e sarılıyorum, kitap okuyorum, seni bekliyorum. Geçmiyor vakitler, sensiz olduğum vakitler geçmiyor. Seninle konuşsam bu kezde ne konuştuk demeden vakit bitiyor, zaman dursun isterken vakit bitiyor. Herşeyi bir kenara bırakıyorum seninle konuşurken, herşeyi unutuyorum, kötü olan ne varsa siliyorum aklımdan. Kendimi sana bırakıyorum, sende beni öyle mutlu ediyorsun ki cennette hissediyorum kendimi. Ama gidiş vakti yaklaşıyor, gidiyorsun. Sonra ne mi oluyor? Nurullah Zağanos yok oluyor, yerine dünya başına yıkılmış bir adam geliyor. Bütün hüzünler, bütün kötü düşünceler üzerime toplanıyor. Sensiz olduğum her bir dakika sevgili, geçmiyor.

  Ayrı kalmayalım istiyorum, bizi yeterince yarım bıraktılar bari tam olmak için ilmek ilmek işleyelim kanayan yaralarımızı; bir olalım istiyorum. Çok zor geliyor sensizlik, çok zor geliyor kalbimin atmaması. Beraber oturup birbirimiz için çalışalım istiyorum. Hedefime seni koyduğum zaman, senden ufacık bir umut aldığım zaman coşup taşıyor gönlüm pınarlar gibi. Bu tatili beraber geçirelim istiyorum, beraber ders çalışalım; beraber yapalım istiyorum herşeyi. Aynı kitapları aynı anda okuyalım, aynı anda anlatalım birbirimize istiyorum. Hayaller kuralım ara verdiğimiz zamanlarda, yemek yiyelim beraber istiyorum.

  Ah bir bilsen sevdiğim içimin nasıl yandığını sensizlikle, vakitlerin nasıl geçmediğini bir bilsen, sabır zikirlerinin dilimde döndüğünü bir görsen istiyorum. Güvenini kazanmak için, sevgini kazanmak için, en çokta seni kazanmak için dualar ediyorum; sabırsızlanıyorum sevdiğim. İçimde yanan alevlerin sönmesi için muhtacım sana, sana sen olduğun için muhtacım. Dilediğin ne varsa yapmak için bekleyen kalbim, senin için herşeyi yakmak için bekleyen kalbim; sensizlikle kavruluyor.

  Beni sevdiğini söylesen belki diner acılar, belki ayağa kalkarım. Çok özlüyorum ben seni. Eski biz olmak istiyorum, ilk günkü biz…



  

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder