Salı

İyi ki Doğdun Meleğim!

  Sen iyiki doğdun meleğim!
  Sen iyiki varsın bitanem!
  Sen iyiki kalbimdesin huzurum!

  Hayatıma girdiğin ilk andan beri beni daha önce beni hiçbir şeyin mutlu etmediğini çok iyi anladım. Senin hayatıma gelişinle hayatım renklendi, ömrün ömrüm oldu. Ömrümü ömrüne katmak için, seni Allah’ın en güzel emaneti olarak görmek için sevdim. Biz birbirimizi çok sevdik.

  Daha önce doğum günümü saat 00:00 dediğinde kutlayan birisi olmamıştı, bu sen oldun. 319 kilometre uzaktan bana en güzel doğum günü hediyesini verdin. İşte bu yüzden iyiki varsın, işte bu yüzden iyiki hayatımdasın. Bana en güzel ilkeleri yaşatan sen oldun, ben ilk defa birini hayallerime aldım. Hayallerim seninle doldu, hayallerim senin oldu.

  Yazmam gereken o kadar çok şey varki, ama anlatamıyorum. Kelimeler kifayetsiz kalıyor, sözcükler yetmiyor seni anlatmaya. Sana baktığımda bambaşka bir Şeyma görüyorum. Herkesin gördüğü Şeyma aynı da benim gördüğüm Şeyma çok farklı. Sadece gözlerinle anlatmak istediğini anlatabiliyorsun. Buluştuğumuz gün gözlerinin parlamasından, gözbebeklerinin gözlerimde kaybolmasından anlamıştım sevgini. Giderken bana baktığında görmüştüm sevgini. Senin tek bir bakışın anlatıyor herşeyi. Görüntülü konuşmalarımızda gülen, tebessüm eden senin dudakların değil gözlerindi adeta. İşte bu yüzden seni çok seviyorum meleğim.

  Kalbin o kadar temizki, o kadar güzel ki kıyamıyorum sana hiçbir zaman. Güvenini kazanmak için, yeniden bana sevgilim diyerek seslenmen için dualar ediyorum hep. Bütün dualarım, bütün dileklerim hep sen oldun. 17 Temmuz Cuma günü tanıştık, o günden sonra ne zaman dua etsem içinde hep sen oldun.

  Hedeflerim senin mutluluğun üzerine kurulu, hayallerim seninle dolu. Bütün ümitlerimde sensin, bütün duygularıma ortak olanda sensin.

  Belki şuan ayrıyız ama ne zaman evet ben hazırım dersen o zaman ben buradayım bitanem. Bana bir gün evet demen için bekliyorum, ben hazırım seni de hazır görmek için dualar ediyorum.

  Hasta vaziyette yazdığım bu kısacık doğum günü mesajında senin bana yazdığın doğum günü mailini hatırlıyorum ve açıyorum gelen kutumu. Hala duruyor o mail, hala ilk günkü heyecanla okuyorum yine. Bana yazdığın o satırları aklımdan çıkaramıyorum…

“Hiç gitmedin benden , bırakmadın, sözünü tuttun. İyiki tüm hatalarima rağmen beni avucunun içine alıp göğsüne bastırmışsın , iyiki bırakmamışsın.
Anlatılamaz bi adamsın sen .
Keşke kuru bi mesajla değilde yaninda olup gözlerinin içine bakarak kutlasaydım. Tamam yaninda olmayabilirim , doğum günün için süprizler yapamiyorum ama gelecek bütün doğum günlerinde yaninda olup , sen doğum gününü unuttuğunda bi süprizle sana hatirlatip mutlu etmek istiyorum. Sevgimi anlatamam ama ben seninim sen benimsin. Bu hep böyle olacak tabi sende istersen. Şuan yaninda olup sarılmak isterdim kocaman böyle hiç bırakmayacakmış gibi .Bunu herşeyden çok istiyorum.6 ay nasil geçtiyse şu bi kaç senede hizlica geçecek ve biz sadece doğum günlerinde değil hep birlikte olucaz. Çok güzel olurdu ya bütün günü seninle geçirmek. Sabah sen akşam sen her yer sen cidden çok güzel. Zaten heryerdesin  dinledigim şarkıda , okuduğum şiirde ama en çokta içimdesin 😊”

  İşte bu satırların gözümün önünden hiç gitmiyor. Sürekli açıp okumalıyım bu satırları, çünkü ilaç gibi geliyor bana.

  Sen iyiki doğmuşsun, iyiki varsın bitanem…
  Seni herşeyden çok seviyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder